فراخوان ژورنال Global Media Journal-Canadian Edition
ویژهنامه، شماره بهار سال ۲۰۱۷ ژورنال Global Media Journal-Canadian Edition به فعالیتهای گروه پژوهشی «بازارهای نوپدید رسانهای» اختصاص داده شده است . موضوع محوری فراخوان این شماره «کارآفرینی و نوآوری در بازارهای رسانهای» است و هدف اصلی از این شماره جلب توجه پژوهشگران علاقهمند به موضوع بازارهای نوپدید رسانهای و ایجاد و کشف فرصتهای کسب و کار در این بازارها به سردبیری دکتر داتیس خواجه ئیان است.(جهت اطلاع از رزومه ی اقای دکتر خواجه ئیان می توانید به بخش اساتید موجود در سایت مراجعه فرمایید)
نسخه کانادایی این ژورنال تنها نگارش از بین بیست نسخه Global Media Journal است که در مسترلیست تامسون رویترز حضور دارد و در Emerging Sources Citation Index نمایه میشود و به اصطلاح مرسوم ISI است (بدون ضریب تأثیر) و علاوه بر این، در نمایه معتبر Scopus انتشارات اِلزِویِر نیز فهرست میشود.
مهلت ارسال مقالهها تا ۲۵ اسفند است و مقالههای پذیرفته شده دقیقاً روز ۲۵ خرداد به صورت آنلاین منتشر خواهند شد و در پایگاههای طرف قرارداد نمایه خواهد شد.
جهت مطالعه فراخوان پی دی اف زیر را دانلود کنید: