دسته‌بندی نشده

درباره ما

چشم انداز

ماهنامه علمی تخصصی مدیریت رسانه در افق ۱۴۰۴  به عنوان مرجعی شناخته شده برای انعکاس پژوهش‌ها، تجربیات و دستاوردهای مدیریت رسانه نزد استادان، صاحب‌نظران و دانشجویان سطوح مختلف در رشته‌های مرتبط  تبدیل می شود.

 

پیشینه

مدیریت رسانه ماهنامه ای علمی – تخصصی در زمینه علوم و فنون مرتبط با مدیریت رسانه است، که به منظور بازتاب پژوهش‌ها، تجربه‌ها، دستاوردهای نو و رهیافت‌های سودمند علمی در حوزه تخصصی مدیریت رسانه از سال ۱۳۹۲ به خانواده مطبوعات علمی ایران پیوسته است.

 

کارکرد

این مجموعه همچنین سعی برآن دارد که نقش سازنده‌ ای برای تبادل اطلاعات بین علاقه مندان به مدیریت رسانه ایفا نماید و غالباً در برگیرنده‌ی پژوهش‌های مختلف و کاربردی مرتبط با این حوزه است.

 

مزیت

ماهنامه علمی تخصصی مدیریت رسانه تنها نشریه تخصصی با این عنوان است که  اقدام به تولید، انتشار و چاپ مقالات علمی و تخصصی در حوزه های مرتبط با مقوله مدیریت، رسانه، ارتباطات، روابط عمومی و تبلیغات  می نماید.

 

مخاطبان

مخاطبان این نشریه اقشار تخصصی و نخبگان و صاحب نظران از جمله اساتید دانشگاه، مدیران رسانه ها، مدیران ارشد رسانه ملی، فارغ التحصیلان مقطع ارشد و دکتری رشته های مرتبط و همچنین اعضای انجمن های علمی می باشند.

 

 

کاربرد/ظرفیت ها

  • پژوهشگران حوزه رسانه می توانند دیدگاه های علمی و کاربردی خود را با استفاده از ظرفیت ماهنامه مدیریت رسانه به اطلاع نخبگان و جامعه هدف برسانند.
  • طراحی و برگزاری همایش ها ونشست های مشترک علمی وپژوهشی با موضوع مدیریت رسانه در دستور این ماهنامه علمی تخصصی است.
  • ماهنامه علمی مدیریت رسانه آمادگی برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی علمی و تخصصی ویژه دانشجویان دانشگاه و مدیران و سازمان ها بر حسب درخواست آنهارا دارا می باشد.
  • ارائه خدمات مشاوره ای در زمینه موضوعات مرتبط از جمله دیگر ظرفیت های ماهنامه مدیریت رسانه می باشد.
  • اطلاع رسانی از فراخوان طرح ها و اولویت های تحقیقاتی ،سمینارها و نشست ها و همکاری های علمی ،آموزشی در حوزه مدیریت رسانه از دیگر ماموریت های این ماهنامه است.
  • ماهنامه مدیریت رسانه امیدوار است بتواند زمینه انجام طرحهای مطالعاتی و تحقیقاتی کوتاه مدت و کاربردی در موضوعات تخصصی را فراهم نماید.
  • چاپ و انتشار کتب و مقالات حاصل از نتایج طرحهای تحقیقاتی به زبان های مختلف بین المللی از دیگر برنامه های ماهنامه علمی مدیریت رسانه است.

 

زمینه های همکاری

ماهنامه مدیریت رسانه با توجه به نحوه اداره غیرانتفاعی و غیردولتی خود از نقش آفرینی موثر و فعال مجموعه های مختلف در حمایت از توسعه ارتباطات و الگوهای  نوین    رسانه ای در قالب های گوناگون از جمله پشتیبانی های همه جانبه معنوی و ارشادی و  مانند آن استقبال می کند.

 

ماهنامه مدیریت رسانه علاقه مند است در صورت امکان انجام پژوهش های بنیادی ، کاربردی ،توسعه ای و راهبردی در قالب  طرح های پژوهشی و پایان نامه های تحصیلی و تولید محتوای علمی براساس عناوین پروژه های تعریف شده را دنبال نماید.