دسته‌بندی نشده

شماره بیست و چهارم مدیریت رسانه منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی ماهنامه علمی تخصصی مدیریت رسانه، شماره بیست و چهارم ماهنامه علمی تخصصی مدیریت رسانه با مقالاتی در خصوص «مدیریت رسانه» منتشر شد.

از جمله مطالب شماره بیست و چهارم «مدیریت رسانه» می‌توان به «تحلیل محتوای پوشش رسانه ای اسیدپاشی اصفهان»، «هم راستایی توسعه نظام آموزش و فراگیری با توسعه ابزارهای مبتنی بر وب»، «نقش رسانه های اجتماعی بر ارتقای فرهنگ زیست محیطی در جامعه»، «روندشناسی انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا با استفاده از ابزارهای نوین» و «رویکردها و راهکارهای مدیریت شبکه های اجتماعی در ایران» اشاره کرد. معرفی کتاب «آینده پژوهی رسانه» هم از جمله مطالب خواندنی این شماره است.

سرمقاله شماره بیست و چهارم «مدیریت رسانه» با عنوان «اداره هولدینگی رسانه و هم افزایی در آن» را قاسم صفایی نژاد، سردبیر ماهنامه نوشته است.

«دکتر سمیه تاجیک اسماعیلی/نیلوفر عبداللهی»، «دکتر مریم حق شناس»، «دکتر سمیه تاجیک اسماعیلی/زهرا سادات خوشحالی»، «هادی البرزی» و «عباس خسروانی» مقالات این شماره از نشریه را به رشته تحریر درآورده‌اند.

در پایان نیز مقاله‌ای انگلیسی در مورد «رسانه های اجتماعی و خلق ارزش» بازنشر شده است.

«مدیریت رسانه» در بازه زمانی ماهنامه و به مدیرمسئولی و صاحب‌امتیازی مهدی قمصریان و سردبیری قاسم صفایی نژاد منتشر می‌شود؛ علاقه‌مندان می‌توانند جهت اشتراک نیم‌بهای مدیریت رسانه در سامانه اشتراک عضو شوند. در ضمن نسخه الکترونیک مدیریت رسانه در فیدیبو با قیمت نیم‌بها به فروش می‌رسد. برای تماس با ماهنامه مدیریت رسانه می‌توانید از طریق رایانامه info@mediamgt.ir  و یا شماره پیامک ۵۰۰۰۱۲۶۷ ارتباط حاصل نمایید.