دسته‌بندی نشده

انتشار شماره بیست و دوم ماهنامه مدیریت رسانه

به گزارش روابط عمومی ماهنامه علمی تخصصی مدیریت رسانه، شماره بیست و دوم ماهنامه علمی تخصصی مدیریت رسانه با مقالاتی در خصوص «مدیریت رسانه» منتشر شد.

از جمله مطالب شماره بیست و دوم «مدیریت رسانه» می‌توان به «جهت گیری رسانه های خبری عرب زبان در انتخابات ریاست جمهوری سوریه»، «شناسایی عوامل اعتمادساز خبر سیما»، «بررسی مؤلفه های بازاریابی رابطه مند برای ورود به بازارهای بین المللی»، «چالش های مدیریت و شاخص های کارآمدی آن در روابط عمومی»، «جهان وطن گرایی و اثر ارتباطات جهان وطن بر فرهنگ ملی» و «راهکارهای مطلوب رسانه در افزایش مشارکت قومیت ها برای کمک به تحکیم وحدت ملی» اشاره کرد.

سرمقاله شماره بیست و دوم «مدیریت رسانه» با عنوان «سرعت تغییرات، رسانه ها و چابکی سازمانی» توسط قاسم صفایی نژاد، سردبیر ماهنامه «مدیریت رسانه»، نوشته شده است.

«دکتر حسن مجیدی/هادی البرزی»، «سعید سرابی/محسن شاکری نژاد/میثم نجاتی»، «مهدی مولوی»، «عباس خسروانی»، «شلاله معراجی اسکوئی» و «عباس ناصری طاهری/مهدی نصرتی» مقالات این شماره از نشریه را به رشته تحریر درآورده‌اند.

در پایان نیز مقاله‌ای انگلیسی در مورد «چگونگی بهره برداری دانش آموزان جوان از شبکه های اجتماعی در مدرسه و خارج از آن» منتشر شده است. این مقاله ژوئن ۲۰۱۶ در ژورنال Elsevier منتشر شده و در مدیریت رسانه بازنشر شده است.

«مدیریت رسانه» در بازه زمانی ماهنامه و به مدیرمسئولی و صاحب‌امتیازی مهدی قمصریان و سردبیری قاسم صفایی نژاد منتشر می‌شود؛ علاقه‌مندان می‌توانند جهت اشتراک نیم‌بهای مدیریت رسانه در سامانه اشتراک عضو شوند. در ضمن نسخه الکترونیک مدیریت رسانه در فیدیبو با قیمت نیم‌بها به فروش می‌رسد. برای تماس با ماهنامه مدیریت رسانه می‌توانید از طریق رایانامه info@mediamgt.ir  و یا شماره پیامک ۵۰۰۰۱۲۶۷ ارتباط حاصل نمایید.