دسته‌بندی نشده

انتشار شماره بیست و یکم ماهنامه مدیریت رسانه

به گزارش روابط عمومی ماهنامه علمی تخصصی مدیریت رسانه، شماره بیست و یکم ماهنامه علمی تخصصی مدیریت رسانه با مقالاتی در خصوص «مدیریت رسانه» منتشر شد.

از جمله مطالب شماره بیست و یکم «مدیریت رسانه» می‌توان به «بازنمایی انگلیس در اخبار صدا و سیما»، «تأثیر فضای مجازی بر توسعه سیاسی»، «فرصت ها و تهدیدهای مرگ مخاطب و تولد کاربر»، «نقش صدا و سیما در بهبود سلامت شهروندان» و «تأثیر شبکه های اجتماعی بر توسعه فرهنگی» اشاره کرد.

سرمقاله شماره بیست و یکم «مدیریت رسانه» با عنوان «جایگاه رسانه های اجتماعی در آموزش مجازی» توسط دکتر مریم حق شناس، دکتری مدیریت رسانه از دانشگاه تهران نوشته شده است.

«داوود نعمتی/هادی نظری»، «سعید بشیری»، «هادی البرزی/سهیلا بهزاد مقدم»، «محمد حسین ساعی/سردار ولدی» و «مجید منعمی» مقالات این شماره از نشریه را به رشته تحریر درآورده‌اند.

در پایان نیز مقاله‌ای انگلیسی در مورد «رهبری در عصر دیجیتال» منتشر شده است. این مقاله اکتبر ۲۰۱۵ در ژورنال Elsevier منتشر شده و در مدیریت رسانه بازنشر شده است.

«مدیریت رسانه» در بازه زمانی ماهنامه و به مدیرمسئولی و صاحب‌امتیازی مهدی قمصریان و سردبیری قاسم صفایی نژاد منتشر می‌شود؛ علاقه‌مندان می‌توانند جهت اشتراک نیم‌بهای مدیریت رسانه در سامانه اشتراک عضو شوند. در ضمن نسخه الکترونیک مدیریت رسانه در فیدیبو با قیمت نیم‌بها به فروش می‌رسد. برای تماس با ماهنامه مدیریت رسانه می‌توانید از طریق رایانامه info@mediamgt.ir  و یا شماره پیامک ۵۰۰۰۱۲۶۷ ارتباط حاصل نمایید.