دسته‌بندی نشده

انتشار شماره بیستم ماهنامه مدیریت رسانه

به گزارش روابط عمومی ماهنامه علمی تخصصی مدیریت رسانه، شماره بیستم ماهنامه علمی تخصصی مدیریت رسانه با مقالاتی در خصوص «مدیریت رسانه» منتشر شد.

از جمله مطالب شماره بیستم «مدیریت رسانه» می‌توان به «هویت برند در سازمان‌های رسانه‌ای»، «نقش دیپلماسی ارتباط جمعی در دیپلماسی عمومی ایران در مواجهه با آمریکا»، «روابط عمومی الکترونیک، موانع و محدودیت‌های حضور در شبکه‌های اجتماعی» و «پست مدرنیسم و مدیریت رسانه» اشاره کرد.

سرمقاله شماره بیستم «مدیریت رسانه» با عنوان «نقش رسانه‌های نوین در نظام ملی نوآوری» توسط دکتر سید جمال حسینی، دکتری مدیریت رسانه از دانشگاه تهران نوشته شده است.

«دکتر سیاوش صلواتیان/محمد ارژنگ»، «اعظم خاکی/ دکتر محمودرضا مرتضوی»، «کبری جوادی» و «قاسم صفایی‌نژاد» مقالات این شماره از نشریه را به رشته تحریر درآورده‌اند.

در پایان نیز مقاله‌ای انگلیسی در مورد «تنش‌ها و روابط در شبکه‌های اجتماعی» منتشر شده است. این مقاله ۵ ماه قبل در یکی از نشریات خارجی به چاپ رسیده است که در مدیریت رسانه بازنشر شده است.

«مدیریت رسانه» در بازه زمانی ماهنامه و به مدیرمسئولی و صاحب‌امتیازی مهدی قمصریان و سردبیری قاسم صفایی نژاد منتشر می‌شود؛ علاقه‌مندان می‌توانند جهت اشتراک نیم‌بهای مدیریت رسانه در سامانه اشتراک عضو شوند. در ضمن نسخه الکترونیک مدیریت رسانه در فیدیبو با قیمت نیم‌بها به فروش می‌رسد. برای تماس با ماهنامه مدیریت رسانه می‌توانید از طریق رایانامه info@mediamgt.ir  و یا شماره پیامک ۵۰۰۰۱۲۶۷ ارتباط حاصل نمایید.