انتشار شماره نوزدهم مدیریت رسانه
به گزارش روابط عمومی ماهنامه علمی تخصصی مدیریت رسانه، شماره نوزدهم مدیریت رسانه با مقالاتی در خصوص «مدیریت رسانه» منتشر شد.
از جمله مطالب شماره نوزدهم «مدیریت رسانه» میتوان به «بررسی میزان شادی و نشاط در خبر»، «تحلیل محتوای کیفی اخبار رسانههای همسو با عربستان درباره حمله این کشور به یمن»، «جایگاه مخاطب رادیو در سپهر نوین رسانهای»، «بررسی گروه کانونی علوم شناختی در رسانه از دیدگاه برنامهسازان» و «بررسی جایگاه و نقش نهادها در توسعه سواد رسانهای کشور» اشاره کرد.
سرمقاله شماره نوزدهم «مدیریت رسانه» با عنوان «اعتبار رسانه و اعتماد مخاطبان» توسط دکتر حجت عباسی، دکتری مدیریت رسانه از دانشگاه تهران نوشته شده است.
«زهره دانشمندی»، «هادی البرزی/ علی اصغر سلیمانیان»، «رضا شکری رفسنجانی/ گلناز امجدی»، «معصومه اسمعیلنژاد/ لیلا لطفی دهخوارگانی» و «حسن کربلایی حاجی اوغلی» مقالات این شماره از نشریه را به رشته تحریر درآوردهاند.
در پایان نیز مقالهای انگلیسی در مورد «فهم استفاده از رسانههای اجتماعی به وسیله سازمانها در ارتباطات بحرانی» منتشر شده است. این مقاله ماه قبل در یکی از نشریات خارجی به چاپ رسیده است که در مدیریت رسانه بازنشر شده است.
«مدیریت رسانه» در بازه زمانی ماهنامه و به مدیرمسئولی و صاحبامتیازی مهدی قمصریان و سردبیری دکتر قاسم صفایی نژاد منتشر میشود؛ علاقهمندان میتوانند جهت اشتراک نیمبهای نشریات در سایت eshterak.ir عضو شومند.همچنین برای تماس با ماهنامه مدیریت رسانه میتوانند از طریق رایانامه info@mediamgt.ir و یا شماره پیامک ۵۰۰۰۱۲۶۷ ارتباط حاصل نمایند.