دسته‌بندی نشده

شماره شانزدهم مدیریت رسانه منتشر شد

به گزارش روابط عمومى ماهنامه علمى تخصصى مدیریت رسانه ،شماره ١۶ این ماهنامه در روز ٢۵ اسفند ماه با ٩ مقاله منتشر شد.
در بخش سرمقاله مدیر مسئول این ماهنامه به توضیح تاثیر بردارى انتخابات ٧ اسفند از رسانه هاى سایبرى از جمله اپلیکیشن هاى تلفن همراه می پردازد.
او انتخابات ٧ اسفند را پدیده ای کم سابقه در تاریخ سیاسی ایران در بحث تبلیغات نامید و نوشت؛ قدرت در جهان امروزى معناى گذشته خود را از دست داده و این تغییر قدرت به دلیل رشد سریع فضاى سایبرى و ایجاد زمینه هاى جدید و مهم در سیاست است.
٩ مقاله موجود در این شماره به شرح زیر است:
مدیریت و اقتصاد در رسانه هاى آنلاین در ایران نوشته دکتر حمید ضیایی پور که در آن با استفاده از جامعه ١۵٠ موردى به بررسی اقتصادى رسانه هاى مجازى در ایران می پردازد.
مصاف خبرى و جنگ رسانه اى در مناسبات بین المللى نوشته ى غلامحسین اسلامى فرد
پارادایم جدید یادگیرى در عصر دیجیتال نوشته دکتر مریم حق شناس
مدیریت تولید و توزیع پیام هاى ارتباطى نوشته دکتر فاطمه عیدى که در این پژوهش شاهد مقایسه خبرگزارى جمهورى اسلامى و رسانه هاى خارجى هستیم .
نشانه شناسی رنگ در تعزیه نوشته هادى البرزى و سهیلا مقدم .
شناخت عوامل موثر تولید گزارش خلاق رادیویی نوشته احمد امین فرد
و در آخر مقاله ایی از راج آگنیهترى و تیم او به زبان انگلیسى درباره تاثیر رسانه هاى اجتماعى بر رضایت مشترى در روش فروش b2b در این ماهنامه بازنشر داد شده است.
«مدیریت رسانه» در بازه زمانی ماهنامه و به مدیرمسئولی و صاحب‌امتیازی مهدی قمصریان و سردبیری دکتر قاسم صفایی نژاد منتشر می‌شود؛ علاقه‌مندان می‌توانند جهت اشتراک نیم‌بهای نشریات در سایت eshterak.ir عضو شومند.همچنین برای تماس با ماهنامه مدیریت رسانه می‌توانند از طریق رایانامه info@mediamgt.ir و یا شماره پیامک ۵۰۰۰۱۲۶۷ ارتباط حاصل نمایند.
پایان پیام /