نمایه ماهنامه مدیریت رسانه در نورمگز
به گزارش روابط عمومی ماهنامه مدیریت رسانه، ماهنامه علمی تخصصی مدیریت رسانه به عنوان تنها نشریه تخصصی در حوزه مدیریت رسانه در پایگاه مجلات تخصصی نور به عنوان بزرگترین بانک مقالات علوم اسلامی و انسانی نمایه سازی شد.
قاسم صفایینژاد در گفتوگو با روابط عمومی ماهنامه مدیریت رسانه با بیان این مطلب گفت: با توجه به ادبیات علمی محدود در رشته نوپای مدیریت رسانه، در سال ۱۳۹۲ جهت ترویج این رشته، استفاده دانشجویان این رشته و رشتههای مرتبط از مقالات علمی روز و همچنین کمک به مدیران رسانهها و فعالین این حوزه جهت مدیریت عالمانهتر رسانهها ماهنامه علمی تخصصی مدیریت رسانه شروع به کار کرد.
سردبیر این ماهنامه افزود: پس از انتشار ۱۹ شماره در حدود سه سال گذشته، جهت دسترسی آسانتر مخاطبان و علاقهمندان این رشته، نسخه دیجیتالی این ماهنامه را از شماره ۱ منتشر کردیم که این مهم با همکاری پایگاه مجلات تخصصی نور و نمایه سازی در این بانک اطلاعاتی امکانپذیر شد. لذا از این پس علاقهمندان میتوانند با عضویت در نورمگز به متن کامل تمامی مقالات این ماهنامه دسترسی داشته باشند.
ایشان افزود این ماهنامه از چند ماه قبل در مگیران نیز نمایه شده بود. همچنین صفایینژاد از فروش نسخه الکترونیک این ماهنامه در آینده نزدیک خبر داد.
«مدیریت رسانه» در بازه زمانی ماهنامه و به مدیرمسئولی و صاحبامتیازی مهدی قمصریان و سردبیری قاسم صفایی نژاد منتشر میشود؛ علاقهمندان میتوانند جهت اشتراک نیمبهای نشریات در سایت eshterak.ir عضو شده و یا برای خرید تکشماره نشریه با رایانامه info@mediamgt.ir و یا شماره پیامک ۵۰۰۰۱۲۶۷ تماس حاصل نمایند. همچنین نسخه دیجیتال این ماهنامه از طریق مگ ایران و نورمگز در دسترس علاقهمندان است.
هم اکنون شماره ۲۰ این ماهنامه در دست انتشار است و پژوهشگران فرهیخته جهت انتشار مقاله خود در شماره ۲۱ این ماهنامه تا ۱ مرداد فرصت دارند.