دسته‌بندی نشده

شماره هجدهم ماهنامه مدیریت رسانه منتشر شد

 به گزارش روابط عمومى ماهنامه علمى تخصصى مدیریت رسانه، شماره ۱۸ این ماهنامه در روز ۱۹ اردیبهشت ماه با ۵ مقاله و ۳ یادداشت منتشر شد.
در بخش سرمقاله مدیر مسئول این ماهنامه یادداشتی با عنوان «روابط عمومی در اغماء» نوشته است، که در آن با بیان تاریخی به بررسی رخدادها و سیاست گذاری های دولت از سال ۸۴ در حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی پرداخته است.

مهدی قمصریان ضمن اشاره به دلایل اهمیت و نقش روابط عمومی در یک سازمان از بد سلیقگی های مدیران در سیاست گذاری این بخش در سال های اخیر نوشته است.

سه یادداشت ویژه شماره ۱۸ عبارتند از :

معجزه ارتباطات شبکه ای نوشته مهدی باقریان

ضرورت ها و الزام های جریان سازی شفاف و دقیق حوزه انرژی نوشته دکتر نعمت الهی

روابط عمومی و ضرورت فراگیری سواد رسانه ای نوشته لیلا وصالی
۵ مقاله موجود در این شماره به شرح زیر است:

بررسی ساختار تشکیلاتی روابط عمومی ها در ایران نوشته شهریار رهنما

در این مقاله نویسنده به بررسی وضعیت موجود ساختار تشکیلاتی روابط عمومی های وزارت خانه های دولتی با رویکرد مقایسه تطبیقی و شناسایی نقاط افتراق و اشتراک و تعیین نقاط ضعف و قدرت ساختار موجود پرداخته است.

کارکرد سرگرمی در ارتباطات بین المللی، با نگاهی به نقش آفرینی کالاهای فرهنگی در سیاست خارجی کره جنوبی نوشته سحر رشیدی

تحلیل محتوای مقایسه ارزش های سیاسی در سر مقاله های روزنامه کیهان و مردم سالاری در سال ۸۸ نوشته علی اصغر سلیمانیان

در این مقاله نویسنده با استفاده از روش تحلیل محتوا کمی به تحلیل محتوای سر مقاله های روزنامه کیهان و روزنامه مردم سالاری در سال ۸۸ پرداخته است.

حقوق رسانه زیارت نوشته محمد جواد ولی زاده

اخرین مقاله این شماره در موضوع رسانه ای شدن شرکت، عامل قدرت ارتباطی و نقش جدید روابط عمومی، به زبان انگلیسی نوشته آیگور ساویک بازنشر شده است .

(مدیریت رسانه) در بازه زمانی ماهنامه و به مدیرمسئولی و صاحب‌امتیازی مهدی قمصریان و سردبیری دکتر قاسم صفایی نژاد منتشر می‌شود؛ علاقه‌مندان می‌توانند جهت اشتراک نیم‌بهای نشریات در سایت eshterak.ir عضو شومند.همچنین برای تماس با ماهنامه مدیریت رسانه می‌توانند از طریق رایانامه info@mediamgt.ir و یا شماره پیامک ۵۰۰۰۱۲۶۷ ارتباط حاصل نمایند.
پایان پیام /