دسته‌بندی نشده

ماهنامه مدیریت رسانه در مگ ایران

به گزارش روابط عمومی ماهنامه مدیریت رسانه، ماهنامه علمی تخصصی مدیریت رسانه به عنوان تنها نشریه تخصصی در حوزه مدیریت رسانه در بانک اطلاعات نشریات کشور (magiran) نمایه سازی شد.

دکتر قاسم صفایی‌نژاد در گفت‌وگو با روابط عمومی ماهنامه مدیریت رسانه با بیان این مطلب گفت: با توجه به ادبیات علمی محدود در رشته نوپای مدیریت رسانه، در سال ۱۳۹۲ جهت ترویج این رشته، استفاده دانشجویان این رشته و رشته‌های مرتبط از مقالات علمی روز و همچنین کمک به مدیران رسانه‌ها و فعالین این حوزه جهت مدیریت عالمانه‌تر رسانه‌ها ماهنامه علمی تخصصی مدیریت رسانه شروع به کار کرد.

سردبیر این ماهنامه افزود: پس از انتشار ۱۴ شماره در دو سال گذشته، جهت دسترسی آسان‌تر مخاطبان و علاقه‌مندان این رشته، نسخه دیجیتالی این ماهنامه را از شماره ۱ منتشر کردیم که این مهم با همکاری بانک اطلاعات نشریات کشور (magiran) و نمایه سازی در این بانک اطلاعاتی امکان‌پذیر شد. لذا از این پس علاقه‌مندان می‌توانند با عضویت در مگ ایران به متن کامل تمامی مقالات این ماهنامه دسترسی داشته باشند.

ایشان از امکان فروش نسخه دیجیتال این ماهنامه طی آینده نزدیک خبر داد.

«مدیریت رسانه» در بازه زمانی ماهنامه و به مدیرمسئولی و صاحب‌امتیازی مهدی قمصریان و سردبیری دکتر قاسم صفایی نژاد منتشر می‌شود؛ علاقه‌مندان می‌توانند جهت اشتراک نیم‌بهای نشریات در سایت eshterak.ir عضو شده و یا برای خرید تک‌شماره نشریه با رایانامه info@mediamanagement-mag.ir و یا شماره پیامک ۵۰۰۰۱۲۶۷ تماس حاصل نمایند. همچنین نسخه دیجیتال این ماهنامه از طریق مگ ایران در دسترس علاقه‌مندان است.

هم اکنون شماره ۱۵ این ماهنامه در دست انتشار است و پژوهشگران فرهیخته جهت انتشار مقاله خود در شماره ۱۶ و ۱۷ این ماهنامه تا ۲۰ دی فرصت دارند.