دسته‌بندی نشده

«ارتباطات اقناعی و مدیریت رسانه» منتشر شد

از جمله مطالب شماره دوازدهم «مدیریت رسانه» می‌توان به «هستی‌شناسی و معرفت‌شناسی ارتباطات اقناعی»، «نظریه‌های اقناع و کاربرد آن در رسانه»و «تبلیغات تجاری و اقناع» اشاره کرد.
«دکتر عبدالرضا امیری» عضو هیئت علمی دانشگاه علوم انتظامی، «دکتر حسن بشیر» دانشیار دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق (ع)، «حجت‌الله عباسی»، «قاسم صفایی‌نژاد»، «داوود مؤمنی»، «هاجر آصف» و «نازیلا شفیعیان»، دانشجویان دکتری مدیریت رسانه، به همراه «مریم حق‌شناس»، دکترای مدیریت رسانه دانشگاه تهران، «حسین مهربانی‌فر»، دانشجوی دکتری فرهنگ و ارتباطات دانشگاه باقرالعلوم (ع) و «هادی البرزی» دانشجوی دکتری مدیریت رسانه دانشگاه آزاد اسلامی مقالات این شماره از نشریه را به رشته تحریر درآورده‌اند.
سرمقاله شماره دوازدهم «مدیریت رسانه» با عنوان «هستی‌شناسی و معرفت‌شناسی ارتباطات اقناعی» توسط دکترشهلا بهرامی، استاد مدیریت رسانه نوشته شده است.
«مدیریت رسانه» در بازه زمانی ماهنامه و به مدیرمسئولی و صاحب‌امتیازی مهدی قمصریان و سردبیری قاسم صفایی نژاد منتشر می‌شود؛ علاقه‌مندان می‌توانند جهت اشتراک نیمه‌بهای نشریات در سایت eshterak.ir عضو شده و یا برای خرید تک‌شماره نشریه با رایانامه info@mediamanagement-mag.ir و یا شماره پیامک ۵۰۰۰۱۲۶۷ تماس حاصل نمایند.