ویژهنامه نخستین همایش بینالمللی مدیریت رسانه منتشر شد
به گزارش «نسیم»، سرمقاله این شماره با عنوان «رسانه و مدیریت آن» به قلم دکتر سهیلا بورقانی فراهانی، استاد مدیریت رسانه دانشگاه تهران نگاشته شده است که در آن به اهمیت نگاه کلان به مدیریت رسانه پرداخته شده است.
«آینده پژوهی و فناوری رسانه»، «توسعه و تحول رسانههای دیجیتال»، «کارکنان دانشی در سازمانهای رسانهای»، «منطق آمار و کاربرد آن در توسعه سازمانهای رسانهای»، «غلبه بر موانع میان فرهنگی موجود بر سر راه مدیریت دانش با استفاده از رسانههای اجتماعی»، «آیا رسانههای اجتماعی از حیث ایجاد ارزش ویژه نام تجاری، جایگزین رسانههای سنتی شدهاند؟» و «توانایی رسانه اجتماعی در مدیریت با نام تجاری لوکس» هفت مقاله به زبان فارسی این شماره از ماهنامه مدیریت رسانه هستند.
دکتر سهیلا بورقانی فراهانی، دکتر محمود اسعدی، افسانه طاهری، نازیلا شفیعیان، هاجر آصف، سارا محمودی، حمیدرضا معیری و قاسم صفایینژاد از همکاران تحریریه و نویسندگان مقالات شماره آبان ۹۳ ماهنامه مدیریت رسانه هستند.
علاقهمندان برای خرید این شماره از ماهنامه مدیریت رسانه میتوانند از طریق رایانامه info@mediamanagement-mag.ir درخواست دهند.