دسته‌بندی نشده

انتشار شماره چهاردهم ماهنامه مدیریت رسانه

به گزارش روابط عمومی ماهنامه علمی تخصصی مدیریت رسانه، شماره چهاردهم مدیریت رسانه با مقالاتی در خصوص «مدیریت رسانه» منتشر شد.
از جمله مطالب شماره چهاردهم «مدیریت رسانه» می‌توان به «رسانه‌های جدید و جامعه اطلاعاتی؛ ارزیابی فعلی و چشم انداز آینده»، «رویکرد جامعه دانش‌محور در تبیین علم روان‌شناسی رسانه» و «صدای آمریکار در دوران پس از جنگ سرد» اشاره کرد.
سرمقاله شماره چهاردهم «مدیریت رسانه» با عنوان «گذار رسانه از ساخت درختی با ساحت ریزوم یا ساقه زمین» توسط دکتر محسن سلگی، دکتری اندیشه سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی نوشته شده است.
«دکتر مریم حق شناس»، «حجت‌الله عباسی»، «شهرام زین العابدینی»، «هادی البرزی» و «نازیلا شفیعیان» مقالات این شماره از نشریه را به رشته تحریر درآورده‌اند.
همچنین «حسن میثمی» در یادداشتی ویژه با عنوان «پنج اقدامی که قبل از ملی شدن شبکه اطلاعات باید انجام شود» به بررسی این موضوع پرداخته است.
در پایان نیز گزارشی از پیام رسان‌های موبایلی و رسانه‌های اجتماعی در سال ۲۰۱۵ به انگلیسی منتشر شده است. این گزارش توسط مؤسسه پژوهشی pew منتشر شده است که در این ماهنامه بازنشر می‌شود.
«مدیریت رسانه» در بازه زمانی ماهنامه و به مدیرمسئولی و صاحب‌امتیازی مهدی قمصریان و سردبیری قاسم صفایی نژاد منتشر می‌شود؛ علاقه‌مندان می‌توانند جهت اشتراک نیم‌بهای نشریات در سایت eshterak.ir عضو شده و یا برای خرید تک‌شماره نشریه با رایانامه info@mediamanagement-mag.ir و یا شماره پیامک ۵۰۰۰۱۲۶۷ تماس حاصل نمایند.